سلام دوستان😉 یه سری تست های خفن داریم 💡 چند پارتی ✔✔✔✔✔✔
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام دوستان😉 یه سری تست های خفن داریم 💡 چند پارتی ✔✔✔✔✔✔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
گوجه فرنگی دوست داربم🎀
فقط یک کلمه رو اشتباه نوشتم😏🤣
ج چ:
گوجه بذنکی دوست دارن🤌🏻🤣
قشنگم مگه شربت خیار داریم🤌🏻😐
اینو میگم چون گوجه نوعی سبزیجات حساب میشه😐
گوجه فرنگی دوستت داریم
فقط داریم رو داریم نوشتم😐 ✌️
ج چ :گوجه فرنگی دوستت داریم بقران چشم بسته نوشتم(نکته : با لپتاپ نوشتم)
منتظر پارت بعدی باشید
ج. چ: گوجه فرنگی دوستت داریم
وااااااادااااااا بخداااا چشامو بسته بودممککککمممم 😐😐😐😐😐😐😐😐😶😶😶😶😶😶😶😶
ج.چ: گووه غذنچز دپبتت داربن
چی نوشتم احسنت👏🏻👏🏻👏🏻🤣🤣
چون گوجه جز میوه نیس ، سیفی جاته . مث خیار ، سیب زمینی و پیاز
ج.چ: گوجه فرنگی دوستت داریم
باور کن با چشم بسته نوشتم 😐😐
انقدر این روزا تایپ میکنم دکمه ها رو حفظ شدم 🥺
راستی فالویی بفالو پلیز