افکار به شدت سمی
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
افکار به شدت سمی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من ۱۲ ظهر به دنیا اومدم خدارو شکر😐✨
اس دو:اینه دستشوییمون عاشقمه😐✨
آقا تو چقد ذهنت مریضه آخه!😐😐😐
.
.
.
.
ببخشینا!
من ساعت ۷ و نیم بدنیا اومدم
خدا رو شکر😂😂😂😂
مغزم🤯
ساعت تولدم معلوم نیست:/ننه بابام یادشون رفته؛/
😂اشکال نداره پیش میاد
اس 1 خوشحالم خودم میدونم صبح بود
🙂♥️❤️💖
پس خدا را شکر۸ صب به دنیا آمدم
سحر خیز باش تا کامروا باشی آفرین♥️🙂👏🏻
😂💖
من ساعت ۳ شب بدنیا اومدم بخاطر همینه که ترسناکم
جالبه🙂
من ساعت ۱۲ شب ۳۱ خرداد به دنیا اومدم😂 ینی علاوه بر روز روی ماه تولدمم اختلاف هست
😂😂😂👌🏻
جل الخالق🤣 بعد فکر کن یکی 12 شب 30 اسفند به دنیا بیاد، یعنی اون سال کبیسه باشه! این فرد علاوه بر روز و ماه، روی سالش هم اختلافه و علاوه بر اون هر 4 سال یک بار تولدش میشه🤣
ای وای😂😂😂
من نه صب
💚♥️
❤💚این ینی چی, بگو چی میشه؟
تشکر از کامنتت بود منظورت راجب من نه صب چیه
ینی بگو که من چجوری هستم مثل ساعت دوازده و یک
واییی من چرا منظورتو نمیگیرم میگی که ساعت۱۲ بدنیا اومدی؟؟