امروز چهارمین و احتمالا اخرین گروه کمپانیمون دبیو میکنه☺
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
امروز چهارمین و احتمالا اخرین گروه کمپانیمون دبیو میکنه☺
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلم من دوستم یه گروهیم میخواستم ببسنم شرایط توی کمپانی شما چطوریه
سلام🍡🍓
من بخوام ادیشن بدم باید چیکار کنم؟؟
های *-* من از یه کمپانی خبرگزاری کیپاپ مزاحم میشم این کمپانی تمام خبر های شما رو پوشش میده و منتشر میکنه در هر زمانی که شما بخواین با موضوعی که بخواین مصاحبه میشه اگه موافق همکاری با ما هستین بگین که ایدی کمپانی داده بشه و حتی از ایدلای بدون کمپانی هم پذیرایی میکنیم:)ادمین پین¿
هنوز ایدل قبول میکنید؟ •-•💕
سلام بازم گروه میزنید؟ من میخوام آیدل بشم
های☁️🍓
دنبال یه کمپانی میگردی ¿☁️🍓
که تکلیف نداشته باشه ¿☁️🍓
به ایدلاش اهمیت بده¿☁️🍓_____________________________
پس منتظر چی هستی کمپانی 𝐆⁵ همه اینارو داره ☁️🍓•~•
حتی حقوقم به ایدلا میدیم☁️🍓😁
اگه میخوای ایدل بشی بیا تو نظرسنجی آخرم و فرم رو پر کن همون لحظه بدونه هیج تکلیفی دبیویی☁️🍓
__________________________________
صاری بابت تبلیغ☁️💛
تست لایک شد اگه ناراحتی بگو بپاکم💛☁️😊•
😍 وای چه گروه باحالی من طرفدار تو آتیشتونم 👋🏻
بوز•֊•
مبارکه🤗✊🏻
برای دوتا کار آموز خوب جا داری؟؟
خیلی صدامون خوبه و رقص و دنس
کاراموز قبول نمیکنم
اگه میخوای بیا کمپانی من
من طرفدار کل گروها شدم عالین💜