5 سال پیش 7 اسلاید 90 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (14)
  • دقیقا

  • یه حقیقت عالی راستش من دوستم بالاخره ارمی شده بایسش نامجون هست 😁😁) فکر کن کسی که به بی تی اس میگفت دختر ) من یه عادت دارم اعضا رو خ.ر یا گ.ا.و صدا میزنم و قصد توهین ندارم و خودم یه کیپاپر دو اتیشم و یه جورایی سسانگ فنم ) الان خودمم نامجون لاورم به نامجون میگم گ.ا.و میگه به بایس من فوووش ندهههه اوففف با بایس بایس کلم رو خورده ولی خوب پیشش باید رعایت کنم چون اگه زیاد در مورد کیپاپ حرف بزنم خسته میشه و میگه کم کم دارم از همشون بدم میاد و باید رعایت کنم

  • پس من نونات به حساب میام😂💫عاجی کوچیکه😂💫🙂💜

  • کیوتم عاجی میشی؟💜✨

  • منم یکم بلینک به حساب میام دوسشون دارم و اهنگاشونم گوش میکنم 💙

  • اجی میشی؟

  • اولین لایک و بازدید✌
    اولین فالوورت✌

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.