5 سال پیش 6 اسلاید 7,690 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (47)
  • یعنی خاااااااااآک تو سر اونایی که اومدن تو نظرات گفتن این شیپه و واقعیت دارع
    اصلا گیریم که واقعیت داشت درسته جیمین برا ما ارمیا مهمه خیلی هم مهمه اما این دلیل نمیشه که اونا بخاطر آرمی ها یا اصلا اعضای بلک پینک بخوان به آیدل هاشون زور بگن و بگن نباید برن تو رابطه
    این خیلی احمقانس
    ممکنه درست باشه ممکنه هم نباشه
    بهرحال حتی اگه هم باشه این حق آیدل هاست که با دخترا یا پسرا ارتباط داشته باشن
    خواهشا درک کنید و زود حاشیه نسازید

  • اصلا بزارن.. به من و شما چه ربطی داره؟ اونا می‌خوان رابطه داشته باشن.. آیدل ها هم احساس دارن! درک کنید.

  • با یه انگشتر؟ انگشتر منم خیلی اتفاقی با رفیقم ست دراومد یعنی الان اون دوست دختر منه یا من دوس پسر اون؟😂
    واقعا کارتون احمقانه اس دوستان🤦🏻‍♀️

  • @JIMIN✯
    وقتی میگم بلینکا تاکسیکن:
    ______
    دقیقا

  • خب اتفاقی یک جور دارن برای همه چی باید حرف دد بیارین من خودم دوست دارم رابطه داشته باشن چون به هم میان ولی واقعیت نداره🙁

  • من شیپشون میکردم 🌚 الان هم میکنم و میگم این شیپ موفق عه

    • خیرررر
      جیمین لاور ها حملههههه

    • خودمم هم رزی لاورم هم جیمین لاور

    • ببند در تالار اندیشه رو

  • عزیزم انقدر تو ایران محدودیت هست این کار ها عادی نیست که وقتی یک دختر و پسر چشماشون تو چشم هم میفته صد تا حرف در میارن

  • بچه ها بس کنید خودش توی پست گفته قصد شیپ نداره و الان شما که میگید ایدلا اینو ببینن ناراحت میشن پس کسی که این پست رو گذاشته هم با دیدن این کامنت ها ناراحت میشه

    بعدشم این پست چه ربطی داهیون داشت همش دارید اسمشو میارید😐😐😐😐

  • اصلا نگا کنن آدم به آدم نگا نمیکنه من خودم هر جا باشم حداقل نگا هم به یه پسر یا بر عکس میفته این یه چیز عادیه یعنی چی همو نگا میکنن

  • اونموقع دختر یا پسری اگه یه انگشتر مشترک داشته باشن و همدیگر رو نشناسن چیزی خیلی عادیه پس
    خبری بین جیمین و رزی نیس

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.