5 سال پیش 6 اسلاید 3,026 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (33)
  • و کارد که اولین گروه مختلط کیپاپن

  • اولین موزیک ویدیو ی میلیاردی و بیشترین ویو ۴ میلیارد برای گانگام استایل از spy هستن😐

  • با افتخار اکسوال هستم😻❤
    و اینم بگم همه اکسو رو با لقب کینگ میشناسن♥️
    ی چیز دیگه درسته بی تی اس اوله ولی بعضی از ارمیا باید ب روی ما اکسوالا بیارن؟ اکسو از بی تی اس بیشتر سختی کشیده و اکسوالا هم خیلی سختی کشیدن برای مثال رفتن ۳ تا از اعضا ک دل همه اکسوالا رو ب درد اورد پس ارمیا لطفن شهرت بی تی اس رو ب روی ما نکشین😐🍀
    فق چیزی ک بدست میارید دعوا هست

  • ج چ= بی تی اس،تی اکس تی،استری کیدز،انهایپن،انسیتی دریم،ام سی ان دی،د بویز و پنتاگون
    💜💜

  • با افتخار 💚♡BTS♡💚

  • بی تی اس ،،، اولین گروهی ک سفیر رئیس جمهور شد🍭✨...!
    ج‌.چ:با افتخار...بی تی اس===استری کیدز

  • بی تی اس ایتزی و استری کیدز
    تازه هان استری کیدز و یجی ایتزی کامنتمو خوندن🙂✨

    • شت واقن جعر شانسی داشتی😐💔

  • بی تی اس اولین گروه کیپاپ که سفیر رئیس جمهور شد و سازمان ملل استیج اجراشون شد😎🤞
    ج.چ : با افتخار (بی تی اس😎💜)

  • اکسو پادشاه کیپاپ🥺🍓
    اگه درس گفته باشم😐

    • خیر عجیجم اشتب زدی

    • آهان😐

    • بی تی اس و بیگ بنگ پادشاهای کی پاپ هستند

    • بله عزیزم درست گفتی فقط بعضی از ارمی نما هایی که فک میکنن فقط بی تی اس خوبه میگن اکسو پادشاه کیپاپ نیست

    • 👍🏻

    • عزیزم درست گفتی همه اکسو رو با لقب کینگ کیپاپ میشناسن😁🍀

  • بی تی اس اولین گروهی که سفیر شد
    ج چ : بی تی اس 💋❤

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.