5 سال پیش 6 اسلاید 77 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (43)
  • اجی من به خاطر تو موندم الان تو رفتی خیلی بدی خیلی بی معرفتي 😭😭💙

  • اجی اگر داری این کامنتامون رو میخونی خیلی نگرانیم پس حداقل یه سلام فقط یه سلام بگو بفهمیم هستی حالت خوبه🤧:-)

  • عاجی رند شدی
    هپی مپی 222🌝✨😹
    راستی بدون هر وقت یه پیام میاد برام فکر میکنم برگشتی و جواب کامنتامون رو دادی ولی بعدش ضدحال میخورم، 🙂💔🤝

  • عاجیم؟🥺🌸
    کجاایی عشخم:/!؟😿💕
    حدود 1 ماهه ک نیصتی!:)🙂💔
    دلم برات تنگ شدح!:)
    نگرانت شدم یه چیزی بگو😿💜^^

  • عه صلم مامان😐
    چ خبر؟
    خبی?😐💔

  • سلام عاجو:)منو فراموش کردیااااا:(کجاییی توووو؟:/

  • عاجی یوناح تولدت مبارک ایشالا خدا زیر همه آرزو هات امضا بزنه 🥺💕✨😹

  • اصن میشناصیم:)؟!😐✋🏻

  • اه چند وقتح عزت خبر ندرم…💔:)
    تو هم ک بی معرفت…💔:)

    • عاجی اینجوری نگو:)💔

    • راص موگم کلا فراموشم کردح بیدی…💔

  • سلام آجی خوبی؟!
    سارام
    میخواستم بگم دارم از تستچی میرم 😔✨💔
    نمیخواستم هیچ وقت بی معرفتي کنم و جا بزنم ولی نمیتونم دیگه 💔😔✨
    میخواستم بدون خداحافظی برم ولی گفتم از کی این قد بی معرفت شدم 💔✨😔
    خدافس 💔😔🤌

    • عاجییی نرووو:)🥺😭😭💔
      لطفا نروووو 😭😭😭🥺💔💔
      چرا میخوای بری نرو لطفاااا 😭😭😭🥺💔

    • آجی چرا غمگین شدی عجق مح🙂💜
      غمگین نشو لابم من دو روز دیگه فراموش میشم عجقم این همه رفتن منم برم مهمه؟! نه مهم نیست
      نمیخوام برم ولی ممد در حق من خیلی بدی کرد 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
      یکی از اکانت های1 سالم رو پَروند بعد از اون رفتم یه اکانت 7 ماهه زدم اونم پَروند الان هم اکانت 3 ماهم پرید چیکار کنم؟!
      تو بودی نمی‌رفتی؟!

      ولی به خاطر تو و آجی حدیثه نمیرم
      مرسي که انقد بهم اهمیت دادی 👐🏻✨🙂💜💜

    • عاجییی معلومه برام خیلی مهمیییی:))😭😭😭😭🥺🥺💜💜💜
      اشکال نداره عاجی نروو لطفا نروو🥺😭😭💜
      مح خیلی دوصت دارم و خیلی خیلی برام مهمی:)🥺💜✨

    • خودتم غمگین نباش دیه مح دیگه نیصدم چون پیشم میمونی:))🥺💜

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.