5 سال پیش 10 اسلاید 628 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • یه بار یه نفر بهم گفت چرا آرایش نمیکنی آخه
    منم بهش گفتم مثل تو زشت نیستم😏
    من بدون آرایش هم خيلی کیوتم 😉😌

  • به نظر من زشتی وجود نداره.
    آدما همه به زیباترین شکلی که مناسبشون بوده آفریده شدن و همینطور زیبایی اصلی درون آدمه...نه ظاهرش...

  • آدما زشت نیستن فقط پول ندارن🙂🙂🖤💔

    خرم: یس 😒

    • یس اجی میشی

    • بلع جیگرم میشم چرا نشم😉😄😁😍🥰🤪😜💖

    • خو خوشکله اسمت چیه🤣🤣

    • فالویی خوشمله هانی هستم پارک هانی یعنی لقبم هستش اسمم هم مریم

    • جیگر نگین😘😍

    • خو نگین خانم ی لقب بگو برات بزارم و راستی بگو سنت چنده

    • اممم لقبم امم همون نگین صدا کن دختر جذاب😂😹😏😏😆😝😝😎😎😎😎😎

    • سنم ۱۴ 😝🤪🤪😂😂🤣

    • اوه پ همسنیم خوشمزه خو اجی میخوای شمار وات مو بهت بدم

    • میدی😍 چه خوووب باشه بده بده بده بده🥰🤯😵😵😵😵😵🤩😍😍😍😍😍😍😍

    • سلام اجی نگین منو یادته منم هانی🤕 ایمیلم رو عوض کردم دیگه اون اکانت بلا من نیست همه چیزم ب باد رفت کمکم میکنی مثل قبل شم

    • سلام آجی 😭😭😭😭💔💔💔 چشم کمکت میکنم عزیزم🥺💜💜💗💗💗

    • آجی چطوری کمکت کنم تو هرچی بگی همون میکنم😭🥺🥺🌹💜💜💜💗💗💗

  • همه زیبا هستند 🙂💖👌 و کسانی که میگن تو زشتی حتما خود واقیشون رو نمیبینن 😎آدم زیبایی درونش مهمه بعد زیبایی ضاهری🤩

  • اوخیــــــــی چه بامزه بود دلم کباب شد براش گناه داره😭🥺

  • 🌟🌟🌟🌟

  • نمیدونم بعضی آدما تا کی میخوان به این رفتارهای نژاد پرستانه ادامه بدن؟!
    همه ما آفریده خدا هستیم و هیچ وقت نباید کسی رو بخاطر ظاهرش ملیت و رنگ پوست و ... مسخره کرد . تست خیلی خوب بود من این ویدئو رو توی پینترست هم قبلا دیده بودم 💙💫 و آخر بیاین دیدمون نسبت به همدیگه رو یکم تغییر بدیم 🙃🌠

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.