پیشنهاد: تنها نبینید اگه ترسویی
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
پیشنهاد: تنها نبینید اگه ترسویی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اولی اسم۱۰۰تا پیامبرو میارم وقتی یکدفعه بلد شم شایدم خفش کردم
دومی بهش میگم خیال می کنی خیلی ترسناکی؟
سومی که تابلوئه شوخیه
آخری د.ه.ن.شو س.ر.و.ی.س می کنم و مثه چی م.ی.ز.مش.
ج چ: همش
اصن ترسناک نبود🥀🖤
بر خودمم نبید ول دگ بستگی داره:/
ج چ:از همه
من سکته میکنم
ریاکشن من سکته کردنه
خدا نکنه😹🎈
ترسناک نبود🖐️
بر منم بنود بستگی به طرف داره عا:/
ج چ : همشون 😖
من که داشتم تستو می ساختم تو کره اصلا این جور صدا ها نبود اما دیدم یکی جیغ کشید کفت نه نذار😐💜 من کلا به چوخ رفتمع💜🍻
من چرا اومدم اینارو دیدم دیگه شب خوابم نمی بره
نمد والا😐💜
رفتم شروع كنم تستو ببينم از بيرون صداي جيغ اومد :)
اوه خدا وندا شاید داشته زیر چشمی میدیده😐🌸
تنکیو کیوتم💜
😶
خب ریکشن من تو هردوتا
🏃🏻♀️ 🚪
مسی موچی💜🌸