هعی..😐💔برو برا تست لاولی
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هعی..😐💔برو برا تست لاولی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هیچ کدوم نمیشناسم 😐🥀😂فقط چندتا یک ده نودییییی
ای وای عمو فردوس
وای همش مخصوصا عمو فردوس ، نمد با چیش حال میکردم 😐😂
آخری هم خیلی حق بود ، واقعا درست بود ، سر امتحان بس که باید با عجله بنویسیم شک میکنیم به خودمون😹
من سر امتحان که ماشین حساب نمیذارن ببرم خب منم:
۱۰+۵=۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ نه نه اشتباه نکردم؟🤣🤣🤣🤣
اوفففف من عمو فردوس داارم هنوز ولی قران میخونه ای خدا بچه بودم هعی میگذاشتمش حال میکردم میگه چی داشت؟😁
خاطرات بچگیمممم
عررررر
متولد چندی؟>
28 فروردین 1389
عالی بود اجو
سلام آجو💟
ببخشید چند وقتی نبودم❤
به داستانام سر بزن آجویی💘
من اون ماهی ها و پری هه رو داشتم😍
خاطراتم زنده شد🤝😍
راستی،دارم یه تک پارتی لوکاگامی هم مینویسم😍🤝
بیا دونات بخوریم آجو😂🍩🍩
ناح لاولی اشکال نداله✨^-^
ميصی:)
اوک الان موخونم
عررر دونات مح عاشق دوناتم بدح😂
من همشون رو داشتم 😆
یه مدت که مد بود فانی باف با کش درست میکردیم 😂
از اون تقی تقی ها هم همیشه مامان بزرگم میخرد برام 10 تا داشتم🤣
اون گوشیا رم میگرفتیم که انقد ذوغ میکردیم که الان بچه ها با گوشی هوشمند میکنن😂
ارح دیقا😹😹
بال فرشته😂💕
:)😂مح اون تلفنح رو نداشتم
بال فرشته رو نگو که همه داشتن من نداشتم هنوز داغش رو دلم مونده🥺
وای من از این تق تقیا داشتم بعد چشمامو میبستم خالم تکونشون میداد میگفت صدای کفشای پیرزن جادو گره😂😂😂
شبا خوابم نمی برد
از اون گوشیام صد هزار تا داشتم داییم هر روز میومد خونه بابابزرگم یک دونه جدید برام میاورد😂😂
عررر😹💔من از اون گوشیا دوتا داشتم هردوتاشون رو خالم واسم اورد😹
من از این تق تقی ها داشتم کارم همین بود همه رو باهشون اذیت کنم🤣