╱╲⠀⠀╱╲ ▏⠀╲⠀▏⠀╲ ╲⠀▕⠀╲⠀▕ ⠀╲▕⠀⠀╲▕ᕼᘿᒪᒪᓍ ⠀╱⠀▔▔▔⠀╲ ▕╭⠀╮⠀╭⠀╮▏ ╱┊▉┊⠀┊▉┊╲ ▏⠀┳▕▇▏┳⠀▕ ╲⠀╰┳┻┳╯⠀╱ ⠀▔▏┗┻┛▕▔⠀╱╲ ⠀╱▕╲▂╱▏╲╱⠀╱ ╱⠀▕╱▔╲▏⠀⠀╱ ⠀╱▏⠀⠀⠀▕╲╱
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ترسناک نبود
نه باید میزاشتنش تو انیمیشنای انگیزشی
عالیه ولی ترسناک نی جالبه
ترسناک نیست
*آپارات
بار اول که دیدمش یه کم ترسناک و استرسی بود
چند تا نکته ی دیگه هم داشت که نگفتین😁
نکته هاش زیاده تو آ،آرام و یوتیوب گفته
من دیدمش و برای ی انیمیشن ترسناک بود
زیاد نه
من خودم فقط سر اون تیکه که افتاد تو تار عنکبوت و مامان باباشو از تو گوی برداشت سکته قلبی زدم قشنگ
ولی سرجاهای دیگش نه 😂
من بچه بودم مث صگ از کارتون کورالین میترسیدم 😐😂