سلاممممممممممممم بریم ببینیم کیه
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلاممممممممممممم بریم ببینیم کیه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
میگن چون رپش خوب بود کمپانی قبولش کرد البته سیاه پوستا رپشون عالس
چرا.. تعجب گذاشتی؟ اتفاقا سیاه پوستان خیلی بانمک و کیوتنن^^
سلام•-•🖤
وای چه خوشگله•-•🖤
_مینسو
خیلی خوشگله
این یه امید برای ایرانی هایی هست که دوست دارن آیدل بشن چون خب یه غیر کره ای آیدل شد
اره واقعا❤️😍خیلی خوبه🌹
مرسی نظر دادی👍😁
بایس من در بلک سوان
اره بایس. منم هس یه زیبایی خاصی داره❤️😊منم تو یه تست دیدم بعدش با گروعشون اشنا شدم و حالا فنشومم😊😊🥰🥰🥳🥳
بایس نازمه🙂💟
ایموجیات اصلا خوب نبود یجوری بود که انگار داشتی نژاد پرستی میکردی😐🤛🏻🤜🏿
ایموجی هام ایموجی های موردعلاقه ام روشون کراش😂😐😬 بایس منم هس بخاطر فاتو طرفدار بلک سوان شدم😊
خو چیه
هیچی😐