5 سال پیش 7 اسلاید 4,812 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (22)
  • بچه ها توی هر سایتی تست ندید اونا بالاتر نشون میدن برید توی سایت mensa IQ test تست بدید من توی اون شدم118

  • من ۱۱۰ هستم مثل جین تو دسته متوسط طبقه بندی میشیم🥹🥹🫧

  • تو چه سایتی تست دادید؟ پلیززززززززز🥹🥹🥹

  • عژژژب من ۱۶۰ عستم طبق گفته دستگاه منگل

  • امیدوارم بباورید
    ۱۴۵😐

  • من نمیدونم ولی فکر کنم 127 هستم 😊😊😊😊😊😊😊😊😊تست های که میدم هر کدوم متفاوت در میاد 😓😓😓😓😓

    موفق باشی 💜💜💜

  • 😀✌
    من تو ۷ سالگی دادم ۱۱۸ بودم

    • واوو قطعا تا الان خیلی بیشتر شده😍

    • نمد امیدوارم🤣😹 ولی ایکیو تو هم خیلی خوبه هاا ماشالاه😹😻😻👌💕😹باهوشی دیگه😀💜

    • فدات شم😂💜💜لطف داری

    • 💜💜

  • راستی عاجی میشی
    من بهارم ۱۳ و ت ؟

  • خیلی وقت پیش تست دادم ۱۳۲ شدم ولی الان فک میکنم بیشترم

    • من دو سال پیش دادم۱۳۶بودم امسال دادم۱۴۰،همین فرمونو پیش برم به اندازه نامجون ایشالله بشم 😂😐

    • چه تستی دادی بگو منم بدم

    • والا اسمشو یادم نیست فکر کنم ریون بود😂😅

    • آها اوک تنکس ❣

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.