سلام سلام بازم هم منمممنمنمنم
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام سلام بازم هم منمممنمنمنم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دهه هشتادی نیستم ولی داشتم
خوشبحالت مامانم نمیخرید😭😭😭😭
همه را دشتم
من دهه نودیم ولی هم تاحالا اسلایدیک رو داشتم هم پنج
اگه ۱۰ سالت باشه۱۳۹۰ به دنیا اومده باشی اسبابازیات ۸۹ ۸۵ ولی ۹۱ باشی با ما نیستی
نودویک هستم
من با اون ماهیا خیلی حال میکردم 😂😂😂😂🤝🏻
منم 🤣🤣🤣
منم از این بال پروانه ها داشتم😍😁
از اون تق تقی ها هم داشتم😍😁
عمو فردوس هم داشتم😍😁
یادش بخیر😍🌺
آره یادش بخیر🧸❤
من همشو داشتم بجز اسلاید۸😂😂😂
تست عالی بود🥰
به رمانم سربزن(پروی جذاب)
چشم حتما ❤
وای یادش بخیر همه اشون رو من برادرم داشتیم من فقط باربی رو نداشتم یعنی اون مدلی نداشتم
💔💔یادش بخیر
واییی آخرشم اون تق تقیه رو مامانم انداخت آشغالیییی😐🔪😭
🤕🤕🤕🤕منم
به ابرفضل گسم اونقدرم رو مخ نبود💔😔
من یا بار یکی از این بال ها رو پوشیدم اینقدر رفتم تو حس خودمو از پله های خونه خالم انداختم پایین دستم شکست سه هفته تو گچ بود😂😂😂😐
😂😂😂😂
🤣🤣🤣
🥲💔