5 سال پیش 15 اسلاید 514 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (25)
  • خوب نمیش بدون امید جنگید ولی بازم بعضی ها هستن🖤

  • حرفاتو میکنم گوشواره حله 💜💙

  • گریه کردن قدرت ذهنی میخواد که من ندارم
    دلم میخواد گریه کنم ولی کسی نیست که ناراحت شه به خاطرش
    اشکم در نمیاد اصن واسه چی گریه کنم
    بالاخره همه اینا میگذره فقط با گریه چشمامو اذیت میکنم ک نفسمو بند میارم (الانم نفسی ندارم )
    اه ولش








    اصن بای نمیخوام

  • هه زندگی فکر کرده من جا میزنم من رویاهامو دارم بعدشم یه چیز دیگه هست که خیلی میخوامش🙃




















































































































    میخوام وقتی تموم شد برم بزنم رو شونه روزگار بگم داش مقاومتو حال کردی اصن باید کرک و پرات در هم بریزه😂😈🙃🖐🖐😐💜

  • هیییییی پس من چی من که خودمو گم کردم من که نمی‌دونم رویام چیه

    • یروزی پیدا میکنی باید ببینی توی چی استعداد داری . ممنون بابت نظرت🙂❤

  • به خودم افتخار میکنم ؟
    حالم از خودم بهم میخوره !
    ولی واقعاً حرفای خیلی خوبی زدی ، ممنونم

    • میگم دیگه همه یه مدت از خودشون بدشون میاد.
      خواهش میکنم 🙂❤

  • من بهشون دادم ادامه بدم 🙂 نمیخوام جا بزنم
    (: خودمو دوص دارم :)

    • افلین🥺❤ ادامه بده همینجوری پر قدرت🙂🤘

  • عالی بود تستت ولی هیچکس نمیتونه منو خوب کنه جثن من عاسقم😔و اونو در اغوش رقیب عشقیبه اصلیم دیدم😭😭😭من از زندگیم سیرم

    • دنیا هزاران میلیون نفر تشکیل شده این نشد یکی دیگه🙂 اشکال نداره امیدوارم بهش برسی اگرم نشد عاشق یه آدم دیگه بشی🙃 ممنون بابت نظرت❤

    • ممنون عزیزم🤤 اجی میشی گیتا ۹ ساله

    • اره حتما منم گیشنیزم (کلا اسمم همینه😐😂😂) ۱۳ ساله

  • ممنون بابت حرف های قشنگ
    ولی ناراحتی دوجور داره اولیش رو با گریع حل میکنی دومی رو گریه هم نمیتونی حل بکنی دومی خیلی غم داری
    من الان به گزینه ی دومی رسیدم :)
    الان واقعا نمیدونم هدفم از این زندگی چیه هستم ولی بیش از حد خستم
    خودمم افسرده اصلا نشون نمیدونم لبخند فیک رو هر روز رو لبام میکشم ولی نصف شب ها تا صب بیدارم و از اون خنده خبری نیس :))))🥲

    • خدا قطعا همرو با دلیل آفریده عزیزم . آدم اگر خودشو باور کنه که میتونه هرکاری رو انجام بده قطعا نتیجه میگیره ممنون بابت نطرن❤

  • ببین من از ۷ سالگی دیگه از ته دل نخندیدم ولی خسته هم نشدم چون از خود. کشی بدم میاد مگرنه تا الان باید زیر دومتر خاک بودم

    • اینطوری نگو خدا توی دنیا همرو با هدف آفریده شاید تو هم مثل دانشمندا چیز مهمی رو در آینده کشف کردی . هیچ چیز غیر ممکن نیست :)
      ممنون بابت نظرت❤

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.