سلام دوستان اینم از پارت 31 امیدوارم لذت ببرید لایک کامنت یادتون نره و فالو مساوی با فالو
50 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام دوستان اینم از پارت 31 امیدوارم لذت ببرید لایک کامنت یادتون نره و فالو مساوی با فالو
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اسلاید ۲۷ شخصیتاشونو دوس دارم شخصیت های ارباب حلقه ها و هابیت هس😁🌈
حرفش حق بود 🥲
ارع🥲ارباب حلقه ها رو دیدی؟
اره دیدم
من همه دیالوگاشونو حفظم😂😂😂😐
از بس دیگه انیمه دیدم
داستان فیلمو یادم رفته🥲
من خیلی انیمه دوس ندارم کی درامر هستم😁
خوب تند تند تست میسازی😂😂😂😂😐
از بیکاری 💁
مثلا مدرسع شرو شدع😐😐😐😐😐😐
شروع شده ولی کتاب ندارم 😳
مگ میشع😐😐😐😐🔪
من ک مث چی میخونم😐😂😂😂
شده دیگه
جمعه کتابام می یان 😭😭😭😭😭😭😭
😐😐😐
بخدا پنجاه تا خیلیه روی سومی خسته شدم😂
😁😁😁😁😁مرسی
والا برام مهم نیست اتفاق 50 تا برای من کمه اگه فالوارم زیاد باشن
باورم نمیشه نشستم ۵۰ اسلایدو خوندم و خندیدم
تازه اولشه
😂😂😂💔
سلام میم ت برام نیومد 😐💔 میم ۳۲ تو ببین
شکال نداره امشب ساعت 8 33 می زارم
پارت بعدی را ساعت چند می ذاری؟
ببخشید جواب ندادم ساعت 12 . یا 1 بعد از ظهر می زارم
هستی ابجی 🥺🥺🥺
🤣🤣🤣🤣🤣
کی اینو بررسی کرد ددددد؟خودم می خواستم بررسی ش کنمممممم😐😑
🤣الان هم متاسفانه دوباره از مبل افتادم😐🤣
5 صبح گذاشتم 3 ساعت پیش بررسی شد 🙃🙃🙃🙃🙃🙃 کجا بود
جای دیگی نداری نیفتدی
عالی بود🤣
مرسی ❤️❤️