6 سال پیش 10 اسلاید 4,535 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • رون و جینی شدید💗💗💞💓💜💜💜❤

  • من رون و جینیم بد نیست
    من سکتوم سمپرا رو دوس دارم نمیدونم چرا واقن

  • رون و جینی💓
    اکسپکتو پاترونوم رو دوست دارم

  • عهههه من سدریک و چو چانگ شدممم میدونی همین امشب سر مرگ سدریک دوباره عر زدم:⟩

  • من هری پاتر و مگ گوناگال شدم
    ولی من اصلا دوسشون ندارم😟😣
    من لونا رو دوست دارم😊😇

    • 👌🏻👍🏻

  • شبیه جینی :)
    من اکسپکتو پاترونام رو دوست دارم :)

  • من رون و جینی شدم و از ورد های آورا کِداورا و اکسپکتو پاترونوم و الکسیو مومِنتو (تو قسمت یادگاران مرگ ۱ هرماینی گفت)خوشم میاد

  • من دوست داشتم یکی از اعضای گروه اسلیترین باشم. چرااااااا نشد 😭😭😭😭ولی تست خوب بود 😍😍😍😍😍😍

  • شما سدریک و چو چانگ هستید💖💖💜💜💗💗💗💙💙🧡🧡💚💚💛💞❤️🌸
    من هرماینی و جینی موخام🤧🤧🤧🤧🤧🥺🥺🥺☹☹☹☹
    همه ورد ها خیلی باحالا.
    مثلا : لوموس .زودی بکش کنار. اکسپکتو پاترونوم. اوپیوییت . لینگاردین لوی اوسا و ...

    ولی خب اشکال نداره☺

  • من شبیه سدریک و چوچانگ هستم😄
    چالش: من ورد الوهومورا رو دوست دارم❤
    خیلی جالب بود ممنون

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.