5 سال پیش 9 اسلاید 998 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (11)
  • ج چ بل سیندرلا راپونزل

  • مریدا السا

  • قطعااا راپونزل

  • نتیجه تست
    چالش کدوم پرنسس دیزنی رو بیشتر دوست داری؟

    ج چ:راستش من از بچگی از پرنسس های دیزنی بدم میومد(از ۳ سالگی)تا الان(که ۱۱ سالمه) نمیدونم چرا ولی کارتونای فوق دخترونه و پرنسسی برام جالب نبود.تنها پرنسسی که یکم بیشتر دوستش داشتم السا بود که اونم ۱۰٪ دوست داشتم😐شاید باورت نشه...ولی از بچگی از بیشتر کارتونای دیزنی متنفر بودم فقط یه چند تا شونو دوست داشتم مثل:فروزن،موانا،گیسو کمند،سفید برفی و...البته ۵٪ دوس داشتمشون.البته الان دیگه از همشون بدم میاد😐اگه دوسشون داری نمیزنم تو ذوقت فقط نظرمنه😐

  • السا هم شلوار داشت
    چشمای انا هم سبز بود
    سیندرلا تنها پرنسسی که با حیوونا حرف میزد

  • ج.چ = راپانزل و مریدا و السا وقتی کوچیک بودم راپامزل رو هزار بار دیدم الانم نمیتونم شکلک بفرستم چون دارم با لپ تاپم کامنت میدم

  • ج چ : زیبای خفته

  • السا هم شلوار داشت

    • اره داشت من یادم نبود بنویسم ممنون که گفتی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.