5 سال پیش 6 اسلاید 363 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • والا رک می گم ما حسرت کنسرت نداشتن پوستر و آلبوم.... به دلمون مونده ما ها تنها کاری که می تونیم کنیم اینکه براشون آرزوی موفقیت و شادمانی بیشتر کنیم و توی قلب مون باشن

  • یونتان هیچی ما ارمی ها به بطری ابشونم حسودی میکنیم البته من به جیوو حسودیم میشه شخصا

  • هعی همینمون کم بود😐💔به ی آر جی حسودی می کنیم😐💔به یونتان حسودی می کنیم😐💔ما آرمیا به هر چیزی که بی تی اس نزدیک باشه حسودی می کنیم😐💔من خودم انقد تو عمرم به یونتان حسودی کردم به هیچ چیز یا کسی حسودی نکردم😂💔یونتان قدر نمیدونی نمک نشناسسسس یونتان باید ی روز باهاش قرارداد ببندم جا عوضی کنیم😐😂💔لایک کردم💞

    • حالا موزیک ویدیو جدیدشون ببین به آدم فضایی‌ها حسودی کن🤣

    • اونو اصمشووو جلو من نیاریننننننننن😐💔

  • ارهههه لعنتیی خیلییی خوشبختهه
    یونتاننن ازت بدم میاددد😐💔خر شانسسس💔😐من اخر سر میرم زندان ولی حداقل کیم تهیونگ به جرم ک.ش.ت.ن یونتان منو میندازه زندان و همین کافیه😐💔👍

  • یونتان خوش به حالت

  • دارم عر میزنم😑😑😑💔💔تا حالا به یه سگ حسودیم نشده بود والا به خدا😑💔😐خوشا به حالت یونتان😐💔خدا شانس بده😐😐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.