فالوم کنین دوستون دارم
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فالوم کنین دوستون دارم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آقا کی ویسگو داره
من عضو میشم ، ارمینم ۱۶ ساله😂
ی ۱ ماهی استانبول زندگی میکردم 😐🌟
من دیگه تو ویسگون فعالیت میکنم
منم موخام بیام تو اکیپ اگه میشه🙂😃
درسا ۱۰ ساله دورگه ایرانی اندونزیایی 🇮🇷🇮🇩
آرمی . بلینک . اکسوال . استی🏳️🌈
رزا
12 سالمه
ارمی
ولی بلک پینک و اکسو رو هم دوست دارم
تهران زندگی میکنم
آها جالب بود مرسی عشقم
خب میشه منم بیام تواکیپ🤭
اسمم ستایش ۱۳ ساله ارمیم و همینطور بلینک و نورلندم 😘😘
اصفهان زندگی میکنم و دوست دارم ایدل شم
خب میشه😊😊
معلومه میشه از این به بعد بهت میگم ستی خب آجی دوست دارم بعد نورلندی اسم فندوم کدوم گروهه❤❤❤❤
اسم فندوم جی ایدل 😘😊
صالاممم منم عضوم 😐🌟
آرمینم ( آرمیم هستم ، اما اسمم آرمینه ) ۱۶ سالمه خش 😐🌟
اوکی 💖💖😘😘