5 سال پیش 6 اسلاید 167 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • منم هستم...یه بار یه داستان نوشتم ولی منتشر نکردم برای یکی از دوستای بزرگترم فرستادم اینقدر ایراد داشت که خجالت کشیدم ولی علاقه دارم..🍻

  • منم هستم😅

    • چشم👌😅
      جلسه ی بعدی رو تا فردا میذارم گفتم منتظرش باشی:)♥️

  • بزار من هستم...منم جزو قدیمی هام...داستانم و به نظر، افتضاح بود ولی ترفدار زیاد داشت...احساس میکنم داستان دومم بیشتر با عقل جور در میاد🙂

    • متاسفانه زیاد کسی به داستان و محتوا توجه نمیکنه. تنها چیزی که می خوان اینه که سرسری و راحت بتونن و بخونن و تمومش کنن ولی از طرفی یه عده هم هستن که داستان هایی که دست به قلم خوبی دارن رو موان بخونن و چون تو تستچی خیلی خیلی کم هست از اینجا میرن و نتیجش میشه همین که الان هست🙁
      ولی به مرور بهتر هم میشه.اگر داستان هایی که قلم خوبی دارن بخونی خیلی تاثیر میذاره. من خودم تجربش کردم👌

    • اصلا اینجوری فکر نکن...بلاخره یه جایی خسته میشن...داستان باید تو رو جذب کنه...که خب...من تا پارت نه نوشتم...باید برم پارتی قبل و ویرایش کنم...چون پارتای جدید از قبل بهتره...و تورو جذب میکنه...کسی که داره میخونه باید از پارت اول جذب بشه😐🤟🏻

  • منم هستم میخ داستان بنویسم ولی هرچی فک میکنم دیالوگ نمیتونم بنویسمو اخرش چرت تموم میشه//:

    • اگر دیالوگ کم استفاده کنی و بیشتر از توصیف احساسات شخصیت ها لگی خیلی بهتره ولی نه دیگه زیاده روی. من خودم داستان هایی خوندم که دست به قلم عالی نداشتن ولی چون خیلی خوب می تونستن روحیات اون شخص رو لگن خیلی داستانشون قشنگ میشد👌
      و البته اگر کمک خواستی می تونم کمکت کنم♥️

    • مرسی^^

  • من هستم

  • منم هستم😁❤❤

  • من دوست دارم که شرکت کنم♥

  • من هستم❤

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.