برو پاییینننن 🤯🤯🤯
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
برو پاییینننن 🤯🤯🤯
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نگران نباش من یک میراکولر هستم و هرگز میراکلس را ترک نمیکنم 🐞🐾
همین تو خانواده ما یه میراکولر 6 آتیشه از میراکلس دست کشید😞
☘️من نمی دونم شما چتونه این فقط یه کارتونه مگه عیبی داره شما یه تنوعی به مغز تون بخوره من خودم قبلاً نگاه میکردم اما قسمت هاش تموم شد دیگه نگاه نکردم مگه خط دفاعه که هیچوقت تسلیم نشی ☘️
آره نمیدونم اینا چه شونه خب یه کارتونه چیه اینطوری میکنن
بله از پروفتون مشخصه بعدشم هر کسی یه جوریه قرار نیست که همه شبیه هم باشیم تازه اگه شما یه میراکلور نیستی پس چرا اصلا وارد این تست شدی؟
هان؟
من بمیرمم از میراکولر بودن دست نمیکشم
منم همینطور 🥺
گل گفتی🤛🏻🤜🏻👏🏻👏🏻👏🏻🌸🌸🌸🌸💐💐💐💐
من هم میراکلورم ...هم اوتاکو ام . هم بیشتر انیمه و انیمیشنا رو دوس دارم اگر چیزی رو دوست نداشته باشم دلیلی ندارم برم هیت بدم ..یا بر علیه اونچیزی که دوس دارم توهین کنم ....همه چیز خوبه اما هرکسی سلیقه ای داره ...آهای میراکلورایی که دیگه دارید بهش هست میدید تمومش کنید این بساطو 🙂
🙂🙂🤗🤗🤗🙂🙂🙂 تست میراکلسی می سازیم تا میراکولرا زیاد شن 😉😉😉
وااای خدا کنه میراکولر بمونن حالا منم دارم به سمت کارمن سندیگو کشیده میشم یعنی کشیده شدم ولی میراکلس رو رها نمی کنم طرفدار هر دو ام
واقعا فاز بعضیا رو نمی فهمم
ولی فکر کنم طرفدار دو آتیشهی استار هم هستی
از پروف و اسمت معلومه😐
نههههههههههههههههههههههههه
🤯🤯🤯🤯😭😭😭😭
باشه پس من اینو با ذکر منبع میذارم تو تستچی خودم
کار خوبی میکنی
وای نههههههههه
🤯🤯🤯🤯🤯🤯