های هانی^-^🍯 اگه خوشت لایک کن❤
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های هانی^-^🍯 اگه خوشت لایک کن❤
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خود من بودم🙌🏻🥺
ما از کلاس اول یه اکیپ سه نفره بودیم تا الان دوستیمونم هنوز پایداره
ما پسرا مثل شما دخترا گیس و گیس کشی نداریم
نهباباشماخوبین:|
منظورت چیه الان؟؟؟
هیییی💔💔
تو همین چند تا حرف کلی درده
اخخخخخ گفتی بعد میشینن جلوه در گوشیم حرف میزنم هی م چپ چپ نگات میکننننننننننن اصلا خیلی رو مخ بعد تو هم که میای چیزی بگی یا بچه بده ای یا میگن خودش نمیاد باهم حرف بزنیم تقسیر خودشه
😐💔
😬😖
اینطور نیست ما اکیپمون سه نفر هیچ وقت یکیمون اونور نیست و هممون به هم اهمیت میدیم🙂🥺💗
آره خب بعضی ها اینطوری نیستن^-^ بعضیا هم اینطوری ن-_-
ما هم اکیپ 3 نفره داریم همین شکلی اصن این پست رو درک نمیکنم
پس بهترین اکی پین🥺🙌🏻😔