5 سال پیش 6 اسلاید 1,178 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (46)
  • ᴍᴀᴅɪᴍ⁹¾
    در حال ایگنور شدن
    | 3 سال پیش
    برو بابا میراکولر فسقل وقتی چیزی نمیدونی نظر نده 😒



    وقتی آدم نیستی و آدم ندیدی:

  • این ایرانیا که از کره آیا اصکی رفتند ابرو ایران وبردن

  • ᴍᴀᴅɪᴍ⁹¾
    در حال چت
    | 4 هفته پیش
    برو بابا میراکولر فسقل وقتی چیزی نمیدونی نظر نده 😒

    😐😐💔💔
    بدبخت هیچی نگفته حالا😐💔
    بعدشم مجبوری به میراکولرا هیت بدی؟😐
    واقعا متاسفم ببخشید ولی با بعضیا نیستم خودمم کیپاپر بودم قبلا ولی لطفا یکم تعصبی نباشید😐🔪 ابرو و شهرت فندوم رو پایین میبرید اینطوری😐🤲🏻

    • من هیت ندادم و با ما نبودم با یه کامنت دیگه بودم😊😐

  • دایره فحش فندوم ارمی:
    1بیلبوردی مگه؟
    2هیدن بازی درنیار
    3گرمی نباش
    4دختره ملونی آشغال
    دیگه چیا هست؟

  • البته بهتره به یه ور مونم نباشه

    • بله دقیقا

    • ی ورت؟ شما ترنسا مگه ور دارین🤣 از داشته هات بگو دادا آقا تو که میگی بتس فنی اونا که kصشونم نیس اول بیلی آیلیش دوست داشتم ولی دیدم این gقی های بتس فن ریختن فنش شدن دیگه سی*کشو زدم حالا بدو برو پیش ننت

  • عالی🧸❤️

  • بنظرم انقدرسخت نگیرین :/

    • مثلا شاهرخ استخری گفته بی تی اس یه مرضه که همه دارن میگیرندش

    • برو بابا میراکولر فسقل وقتی چیزی نمیدونی نظر نده 😒

    • کیپاپ یه سبک موسیقی یا همون پاپ کره ای هستش👈بفرما فاطمه جان

    • من اصلا میراکولر نیستم ، و این که شما بجای اینکه بشینی جواب کانت منو بدی برو رو ادبت کار کن

    • بله میدونم خودک

    • اوکی
      ما وایمیسیم اینا هر چی میخوان بگن ما هم عین بز نگا میکنیم
      عزیزم این سخت گیری نیس

  • ساسی مانکن جر میدم😑
    اجی میشی
    یونا اند یو

  • مهراد هیدن.......
    می خوام.........🗡

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.