سلام امروز میخواهیم به نامجون نامه بنویسیم و جواب بگیریم نفر بعدی که بهش نامه مینویسم:جان هوسوک(جیهوپ)
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام امروز میخواهیم به نامجون نامه بنویسیم و جواب بگیریم نفر بعدی که بهش نامه مینویسم:جان هوسوک(جیهوپ)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یعنی چی می شد یک بار توی یک گروه با یکی بودم مثل نامی باهام رفتار بکنه
بنظرم نامی بهترین لیدر دنیاست من که تو هر گروهی بودم لیدرا از من متنفر بودن و خیلی من رو تو گروه حساب نمی کردن ولی نامجون هیچ وقت بین بقیه اعضا فرق نمیزاره
مشکلم با بی تی اس نیست مشکلم با شما ارمی هاست که تستچی رو با درست کردن تست های مسخره به گند کشیدین
ما هم مشکلمون با شماست که از شما نظر نخواستیم
من اول با نامجون اشنا شدم و خیلیم دوسش دارم بایسم هم هست
نتیجه تست
سلام
بابت نامه و کادو ها ممنونم از دیدنش خیلی خوشحال شدم:)آرمی عزیز برات همیشه آرزوی سلامتی و شادی دارم:)کادو:یک پک عروسک های بی تی اسی،آرمی بمب،بلیط هواپیمای رایگان،بلیط فن ساین و بلیط کنسرت(باید منم با خودت ببری خواستی بری کامنت کن آماده شم)
سلام ممنونم بابت انجام تست من اولین نفر جیمین را دیدم و همه را به یک اندازه دوست دارم و بایسم کوکی هست
خیلی کیوته:)
هم خودش هم عروسکش✌🏻🥺
سلام
آره
ممنون بابت انجام تست به تست های دیگه ی منم سر بزن:)
از نظر نامی خوشمل ترین آیدل دنیاس🥺🥺دلم میخواد فقط یه بار ببینمش😢
دقیقا خیلی کیوته منم دوست دارم ببینمشون:)