چنتا از اصطلاحات کیپاپ رو بهتون میگم برای نیو کیپاپر ها
اولین کلمه (MV)هست به معنی موزیک ویدیو هست که مخفف کلمه میشه و در کیپاپ خیلی کاربرد داره🫐🫐
فن وار :جنگ بین فندوم ها هست که خیلی مسخره ست و پیشنهاد میشه هیچوقت واردشدن نشید فندوم: به مجموع فن ها میگن مثلا بی تی اس اشم فن هاش آرمیه و به همه ی فن ها فندوم میگن
دیسبند:از هم پاشیدن یک گروه😔 کامبک: انتشار آهنگ،آلبوم، موزیک ویدیو جدید🍭🍭 هیونگ لاین:اعضا بزرگ تر یک گروه💖 مکنه لاین:اعضا کوچکتر یک گروه🍓🍓 رپ لاین:رپر های یک گروه🦄🦄 ووکال لاین:ووکالیست های یک گروه🍒🍒 دنس لاین:افرادی که دنسشون بهتره🍡🍡
روکی:آیدل و گروه تازه کار🍩🍩 کاپل:زوج🍬 هیتر:بهتره زیاد راجع بهشون حرف نزنیم ولی به شخصی که نسبت به آیدل ها نفرت پراکنی و توهین میکنه هیتر گفته میشه😒😒 این دسته از موجودات همیشه افرادی فارق از عقل و شعور بوده اند و بهتر است از آن ها انتظار آدم شدن نداشته باشید❌
استریم:بازدید زدن برای موزیک و موزیک ویدیو در پلتفرم های مختلف که تاثیر به سزایی در موفقیت آیدل داره💙💙 ماما:مهم ترین جشنواره موسیقی کره 🦄🇰🇷 دسانگ:مهم ترین جوایز کیپاپ🦋🦋 ادیشن:تست دادن برای قبولی در کمپانی🧁🧁 کمپانی:محلی که متقاضیان آیدل شدن در اونجا تحصیل میکنند،گروه تشکیل میدن و کارشون رو انجام میدن🍰🍰 (وظیفه تهیه تمام موسیقی ها، موزیک ویدیو ها، هدایت آیدل ها و... بر عهده کمپانیه🍡🍡 (به نحوی میشه گفت که آیدل متعلق به کمپانیشه!) ساسنگ:به شخصی میگن که میخواد به هر صورتی که شده خودش رو به آیدل ها نزدیک کنه و در زندگی شخصیشون سرک بکشه🍍🍍 لیدر:یه جورایی همون سرگروه محسوب میشه🍉🍉 استف/منیجر:شخص و یا اشخاصی که اعضا گروه رو همراهی میکنن و به اون ها در انجام کار ها و برنامه ریزی ها کمک میکنن🍒🍒
خوب تمام شد🍭🍭🍭
اگه سوالی داشتین بپرسین حتما در اسرع وقت جواب میدم🍓🍓
نظرات بازدیدکنندگان (0)