5 سال پیش 6 اسلاید 1,441 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (76)
  • رو هیچکدوم کراش نبودم. اولین کراشم ۴ سالگی سوباسا😂 دومیش تالون تو کار آگاه گجت ۶ سالگی😂 ۷ سالگی رونی گروه شب نقاب😂۸سالگی نیک صلحبانان😂دوباره تو ۸ سالگی جی گروه نجات رباتیک😂 بعدش دیگه کراشی نزدم تا الان😐

    • واییییییی تالون و جی من هنوز رووشون کراشممم🤣❤️

    • کینگ لوکی😂💚؟

    • فکر میکردم فقط خودم بودم که روشون کراش داشتم😂

    • اوه یادم رفت تا ۱۱ سالگی دیگه کراش نزدم بعدش دیگه لوکیو دیدم و...

    • اشتباه نکن اونا به این کراشی مگه میشه؟؟؟😂

    • اوه منم یذره بزرگتر بودم با لوکی آشنا شدم🌝🤌🏻

    • نخیررررر به هیچ وجه

    • نخیررررر به هیچ وجه

    • لوکی چیزیه که عینش تو دنیا پیدا نمیشه🥲

  • من هنوزم روی نیک کراشم ! 😂
    نمیفهمم چرا روی هرچی شخصیت غیر قابل اعتماد با گذشته تاریک و ترد شده هست کراش میزنیم !؟

  • والا من فقط رو ی کت کراش دارم😐😂😂😂

  • من کراش کارتونی ندارمممم 😂

  • عالیه💚🐍من فن مارول نیستم اما میخوام نگاه کنم.میشه یه کمکی به من کنی؟؟بگی اول کدوم رو ببینم و اینا.

    • مرسییی
      من دارم برات یه تست درست میکنم چون الان دیر وقته فردا تمومش می کنم😘

    • خیلی خیلی ممنونم.فردا شب خواهرم میخواد فیلم دانلود کنه بهش میگم کدوم رو دانلود کنه💝💕

    • خواهش😘😘😘

  • من روی همشون قبلا ک*ر*ا*ش بودم😂🤣

    • بله شما که جایگاه اعظم ک*ر*ا*ش زن ها رو داری ما به گرد پاتون نمیرسیم😌😂💔

  • رو نیک و کت نوار خیلی کراشم

  • عالی بود دقیقا ، روی کت کراشم 💔😑🤝

  • یاد اون تایمی افتادم که جک و السارو شیپ میکردم و کلی فن‌آرت ازشون داشتم😐حس خیانت بهشون بهم دست داد😐🚬

    • آقا فکر میکردم فقط من جک فراست رو با السا شیپ میکنم 😐😐😐 خوبه که تنها نیستم😂

    • آره منم🤣😐

    • واییی منم 😂😂😂

  • من رو جک فراست خیلی کراش بودم 😂
    خدایی اینا کراش های من هم بودن مخصوصا روباهه نیک . ولی کت نوار نه . آخه تا حالا کارتونش رو ندیدم که بخوام کراشم بزنم .

    • منم همه کراشم بودن جز کت که کارتونشو ندیدم😅ولی انگار زیاد روش کراش بودن بقیه😂💔

    • 👌👌👌

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.