های گایز امید وارم نترسید
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های گایز امید وارم نترسید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ: وحشت
به نظر من قبل از اینکه رباتا غوغا به پا کنن همشون رو خاموش کنیم
من که میگم آینده آدم فضایی ها میان و حمله ور میشه و خوشبختانه که ربات ها آنها را میکشن
چرا اونطوریه؟
یه حس بدی میده
حس می کنم حیوونم
ع ت مدگل و میشناسی (. ن پ خودم فق میشناسم)
ج چ : استرس ، امنیت ( خدا دوسم داره پ بهترین اتفاقات رو رقم میزنه برام)
اجی این رو از رو مدگرل فهمیدی نه تابلو بود خخخخخ
اره اجی😄
ج.چ:وحشت😱😱 البته داستان این سوفیا هه رو میدونستم اما واقعا ما انسان ها باید دست از ساخت همچین ربات های برداریم تا نابود نشیم
رباط ها نمتونن از ما برتر باشن مگر اینکه خدا ما رو به خاطر گناهانمون بخواد تنبیه کنه وگرنه هوش مصنوعی نمیتونه جای ما رو بگیره
حس میکنم باید بتونیم ربات هارو کنترل کنیم واگرنه کارمون ساختس اونا ساخته ما هستن پس مسخرس که از ما برتر باشن