6 سال پیش 13 اسلاید 14,850 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (35)
  • من بیمار نیستم اما خوب من به هر کسی شخصیت متفاوتی نشون میدم اونم بخاطر اینه که من با هر کسی مثل خودش رفتار میکنم برا فرض مثال یکی که باهام مهربونه باهاش مهربونم کسی که بده باهاش بدم و.......

  • دوقطبی با افسردگی یه چیز کاملا جداست مثلا من ۸۵ در صد افسرده ام ولی ۵۰ درصد دوقطبی دراومدم
    دوقطبی یه جورایی میشه دو شخصیته من معمولا جلوی هر کسی متفاوت رفتار میکنم و شخصیت دیگم و نشون میدم جوری که واقعا نمیدونم کدوم شخصیت واقعیمه!

  • بیش تر ۵۱:احتمال دارد دچار نوع شدید و جدی اختلال دو قطبی باشید.
    درسته😂

  • احتمال دارد دچار نوع شدید و جدی اختلال دو قطبی باشید.

  • بیش تر ۵۱:احتمال دارد دچار نوع شدید و جدی اختلال دو قطبی باشید.
    سکوت بای😐😂

  • امتیاز:۴۶

    ۳۶ تا ۵۰:علائم اختلال دو قطبی متوسط تا شدید دارید.
    خب، باشه

  • به نظرتون با این اوضاع درس و زندگی آدم خیلی شاد 🙂🥲

  • متوسط ولی بنظرم خودم زیادم

  • دچار نوع شدیدشم 😐 چیکار کنم الان

    • منم 😅

  • 7 من مشکل ندارم
    اجی شدم دنبالیدمت 👍🏻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.