سلام این اولین تست منه اگر مشکلی داره ببخشید خب من اینجا می گم که شما چجوری آدمی هستید اگر بد بود خودتون ببخشید
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام این اولین تست منه اگر مشکلی داره ببخشید خب من اینجا می گم که شما چجوری آدمی هستید اگر بد بود خودتون ببخشید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی به تست منم سر بزنید
خیلی جالب بود عالی خوشم اومد 💖
زیادی به همه اهمیت میدی نباید بزاری مهربونیت بهت صدمه بزنه بعضی جاها باید استوار باشی.
اره 😥
ولی نمیتونم😫
آفرین تو آدم نرمالی هستی و نمیشه گفت تو آدم مهربون یا سخت گیری هستی هیچ وقت نزار درونت واش بشه
ولی یه خورده سخت گیر تر باش
خیلی جالب ممنون💙💙
عالی آفرین🍻 به سلامتی ملکه های تنها 🍻
تلاش رو بکن تو ملکه بدجنس خوب هستی
خوشم اومد درست گفت
آفرین تو آدم نرمالی هستی و نمیشه گفت تو آدم مهربون یا سخت گیری هستی هیچ وقت نزار درونت واش بشه ولی یه خورده سخت گیر تر باش
خیلی باحال بود