ادامه داره ولی تا کِی...)😐
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ادامه داره ولی تا کِی...)😐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ:
(تو همه گروه ها بایس دارم ولی خب چن تا رو میگم که اینجا هست+ اکس تی)
سولار=مامامو
جیسو=بلک پینک
کای=اکسو
ام جی=آسترو
بم بم=گات سون
لیا=ایتزی
هیونجین=استری کیدز
یونجون=تی اکس تی
اوهوم 💜👌🙃💜
نایس بیب👌🏻🖤
بیتیاس : یونگی
ایتزی : یجی
اکسو : کای
استریکیدز : بنگچان
بلکپینک : رزی
مامامو : مونبیول
ردولوت : سولگی
آسترو : سانها
تیاکستی : بومگیو
انسیتی : جهمین
توایس : نایون
جیفرند : اونها
جیآیدل : میون
شاینی : اونیو
گاتسون : جینیونگ
شاینی رو یادم رفت بگم
(من جونگهیون رو دوست داشتم🥲 💜💜🙃
اههم به نام خدا
ج چ:
بی تی اس:ot7
بلک پینک:ot4 ولی یکم رزی بیشتر
استری کیدز:ot8 ولی یکم لینو
ایتزی:یونا
اکسو:بکهیون
استرو:سانها
گاتسون: جین یونگ
عالی بود😄
💜💜🙃
هایـ لاومـ تصتتـ عالیـ بید❤️
بهـ داصتانمـ بصر پشیمونـ نمشیـ😍
اینـ رمانمـ کهـ تمومـ شهـ درمورد بتصـ میصازمـ😘
منتظر تصتایـ جدید باشید💋
فـ=فـ♥️
ممنونم حتما میبینم💜
بایس های من :
بی تی اس : عاشق همشونم بایس هم دارم ته
استری کیدز : فلیکس
اکسو : لوهان
گات سون : جی بی
بیگ بنگ : جی دراگون
تی اکس تی : تهیون
بلک پینک : لیسا
توایس : سانا
ایتزی : لیا
🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤
ج.چ : از بی تی اس ته ته
از استرو اونوو
از اکسو دی او
از گات سون جکسون
از بینگ بنگ بایس ندارم همشون جذابن😂
از ایتزی ریوجین
از مامامو هم بایس ندارم
اها 😄