.........................
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
.........................
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی😍
آجی میشی؟زهرا11ساله مینی موچی
میدونستی من و ته هردمون دی ایم و فقط دوروز اختلاف روز تولد داریم؟ ولی اون 25سالشع من11
تازه من شنبه بدنیا اومدم=اونم شنبه
من موهام لخته=تهیونگ هم موهاش لخته
چیز دیگری یادم نمیاد
اها
انگشتان من کشیده اند😐=انگشتان تهیونگ هم کشیده اند❄
چیز دیگه ای یادم اومد میام میگم😐🚬🍓
عالی اره منم خیلی شبیه تهیونگ خیلی زیاد
منو جین هم آذرییم من ۱۷ جین ۱۳ هر دو دسامبر به دنبا اومدیم😁
دی میشه دسامبر
دوست منم ۱۳اذر بدنیا اومده
منم کلا شیش روز از تهیونگ جلوتر بدنیا اومدم.اخلاقمم که کلا عین تهیونگه.البته یکمم شبیه شوگاعه😂✌🏻
عالی بود🍓
رفیق قدیمی منو فراموش کردی اجی؟🥺
نه اجی قربونت بره