ببخشید دیر میزارم ایندفعه بیشتر میزارم*-*(
بخاطر اون اتفاق حسابی خر ذوق شده بودم اصن نخوابیدم شبو😂 فردا= از دست کوک فراری بودم کلا ازش خجالت میکشیدم😐 صبحانه رو درست کردم رفتم تو اتاق ینمه چرت بزنم😐
(کوک اومد صبحانه خورد) ذهن کوک=هههه دیشب نباید اونکارو میکردم الن کجاس این دختر😐؟ (اومد تو اتاق انی)(*انی=خواب😐😂) ذهن کوک=هی خودا چقد کیوت خوابیده دلم نمیخواد بلندش کنم اما مجبورم برای گریمم و عکاسی کوک=انیییییی انیییییییییییی پاشووووووووو(انی=خواب😂) ذهن کوک=ههه چقده خوابش سنگینه بر اب یخ بریزم روش😐💔😈
(*ابو میریزه😐) کوک=بیدارررررررررررررررررر شوووووووووووووووووووو(انی=خواب😐) 5 دیقه بعد= انی=رفتم 10 دیقه چرت بزنما چرا خیسم؟😐 کوک=هر کاری کردم بیدار نشدی انگار روح از بدنت خارج شده بود خدایی این چرتته پس بخوابی بمب هم بترکه بیدار نمیشی🤣 انی=😐گفتم قراره گریمت کنم و عکس بگیریم طول میکشه بیدار شدم😐 کوک=🐰🐰
انی=اینجوری قیافتو خرگوشی نکن🐰 کوک=تو هم نکن🐰 انی=موکولم🐰 کوک=پس منم میکنم🐰 انی و کوک=🐰🐰🐰🐰🐰(😐💔🐰) انی=خب بسه دیه بریم سراغ گریمت کوک=اله بلیم🐰
موقع گریم= کوک=دیشب تو اتاقم چیکار داشتی شیطون؟😐🙃 انی=هیچی هیچی کوک=هیچی😐خدایی من خنگ نیستم انی جان یکاری داشتی دیه😐🐰؟؟ انی=اومدم نگات کنم بعدش رفتم سمت میزت عکس نگاه کردم ببخشید🐰 کوک=با اون قیافه خرگوشیت خدایییییییی نقطه ضعفمو فهمیدی ها باشهه میبخشمت🐰😂 انی=اریگتوووو
نکته=انی توی دیسپچ کار میکنه که بزرگترین کمپانی هست که مثلا کاپل کیپاپ لو میده و یا هر چیزی...انی هم اونجا کار میکنه و بخاطر مهارتی که داره توی عکاسی و گریم و دنس پیش کوکه و از اون اطلاعات جمع میکنه🍓
توی پارتای بعدی اتفاقات بیشتری میوفتهههههه و داستان جالت تر میشه
پارتای بعد در حال نوشتنه^-^نمیدونم کی منتشر شه
جرررررررر عالیییییییییییییییی پارت بعد 😐😂
بحله چشم
تروخداااا پارت شیش خواهش میکنم میشه الان بنویسی🥺
اگه قول بدم همه ی تست هات رو لایک کنم و کامنت بزارم الان پارت بعد هم درست میکنی🥺
باوشهههههههه