ری اکشن بی تی اس وقتی میفهمن میخوای از ایران بیای کره تست و یه بار ساخته بودم ولی منتشر نشد😖😢
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ری اکشن بی تی اس وقتی میفهمن میخوای از ایران بیای کره تست و یه بار ساخته بودم ولی منتشر نشد😖😢
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بی محتوا
چرت ترین پست تستچی به روایت جیهیو:
چرت ترین بی محتوا ترین پست تستچی:
ببخشید ولی خیلی چرت بود
براچی یونتان قایم کنه؟😂هاااا به من بیگوووو
زیرا ا/ت خانم بهش توجه کنه😄
ای بابا نامجون اینجام دست از سر ما برنمیداره با ... 😐
همین😕
باند چیه؟😐
چه بچه پاکدامنیم من😐😂
یک وسیله که دوبس دوبس با صدای بلند پخش میکنه😶
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣خیلی خوب بود
مرسی♡
شوگا😐
و اینکه باند چیه😐
یک وسیله که دوبس دوبس با صدای بلند میکنه😶
باند ؟؟
استغفرالله تسبیحم کووووووووووووووووو😐😐😐😐😐😐😐😐
نه نه اون باند نههههه🤦♀️