خب این تست واسه اوتاکو هاست ?? تست رو انجام بدید و کامنت بزارید?? امیدوارم دوس داشته باشید ✨✨
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب این تست واسه اوتاکو هاست ?? تست رو انجام بدید و کامنت بزارید?? امیدوارم دوس داشته باشید ✨✨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سگ های ولگلرد باگو.ه؟🦖🗿
وای من بانگو انیمه مورد علاقه منه با دازای هم ...نه ولی یه کاری می کنم این ایده از سرش بیفته فقط بهتر بود جای دسته دازای میزاشتی آژانس کاراگاهی مسلح و جای دسته آکوتاگاوا میزاشتی مافیای بندر ولی خوب بود
نمیدوم فک کنم این تستو حذف کرده بودم /:
حالا ولش ممنون بابت نظرات خوشحالم خوشتون اومده🌷
نه بابا با دازای نمیرفتم خودکشی فقط میرفتم یه مهبت خفن انتخاب میکردم بعد میرفتم عضو آژانس میشم XD
من عاشق تستت بودم واقعا حرف نداشت به طور غیر قابل توصیفی 😍💐❤🌹⚘