خب اومدم اینجا تا این کامت ها یکه دیدم شما هم ببنید همشون واقعیه باور کنید راست میگن😐😂 و یه چیز دیگه بگم الان ساعت 3 شبه 1 مرداد😐😂
باور کنید راست میگه😐😂🔪
بعله ایشون با دوتا فشاز هکت میکنه و 10 ساله هستن حاجی وقت نزاشته یکم سنشو بزرگ تر بگه که ما باور کنیم😂🔪
بعله چون قبلا ایران بوده میتونه فارسی حرف بزنه و واسش مهم نیست باور کنیم یا ن مم که باور کردم شما چی؟ 😂🔪
بعله حافظش پر شده بود و یه چیز دیگه مرینت سواد نداره(به میراکولر ها بر نخورده خودم هم میراکولر هستم قصدتوهینبه پرزنت رو ندارم) تولدم برادم هرچی که هستی حد احل طرفدارام رو درست بنویس
بعله ایشون عاشق ادرین هستن....... حداقل فامیل مرینت رو درست بنویس دیگه
بعله هرکس خواست بهش بگه تا بفرسته...... فقط فارسی از کجا بلدی؟
ایشونم فقط اومده بود مز گوشیشو بده و بره همین😂🔪
شاید بگید اسمش شبیه دختر کفشدوزکی هست
داداش من 6 سالشه امسال میزه کلاس اول چطوری شما 8 سالته میری کلاس دوم؟
باشه گلم شما امریکایی ولی میشه بگی فارسی رو از کجا یاد گرفتی
بعله ایشون تا فصل 4 رو دیدین😐🔪
بعله ایشون 15 ساله از پاریس هستن
بعله اگه نصب کنید مومو زنگ میزنه بهتون😐🔪😂
بعله راحت میشه فهمید شما تو ایران هستین
بله ایشون کلویی هس... به جان مادر نمیدونم کی کلویی هس.... جون مادر خودشو قسم نخور جون مادر معلوم نیست کدوم بنده خدایی رو قسم خورد😂🔪بردارم خواهرم هرکی که هستی حداقل فامیل مرینت رو درست بنویس
عااا حواستون باشه علیرضا خان میاد همتون رو میکنه ها
خداراشکر انگلیسی بلد بود.... فقط بی زحمت میشه بگی کدوم کلاس رفتیواسه زبان انگلیسیت؟ 😂🔪
هرکی کمک خواست بهش زنگ بزنه ایشون خود خود مرینت هس......... مرینت میشه بگی فارسی رو کجا یاد گرفتی؟
ایشون مرینت دومن چنگ هستن😂🔪حداقل فامیلش رو درست بنویس باور کنیم😂🔪
خببب خداراشکر تمون شد اگه یکی دیگه بود اون موقعه دیگه خودکشی میکردم..... اینا رو خودم دیدیم اسکرین شات گرفتم ازشون گفتم با شمام در میون بزارم خودتون هم میتونید برین فرشگاهPlay بازی دختر کفشدوزکی رو سرچ کنید تو هر بازی برید از این جور کامنت ها هس😂🔪
خب سرتون رو درد اوردم خدافسسسس
نیاز به مقدار زیادی از اسید 🤯
اینا چین دیگهههههه 😭🤣😭🤣😭🤣
دومن جنگ 🤣🤣🤣🤣🤣
جرررر اسلاید 11و12😂🫡😐
سم بود باور کن ✌️😂🤣
😂👍🏻
این عالی بود 😂😂😂😂
😂👍🏻
اسید سولفوریک خالص بود🤣🤣🤣💔
ای گفتی😂👍🏻
وایییییی دمت گرم مردم از خنده 🤣🤣🤣🤣💔👍👍
😂👍🏻
حداقل اسم بازیشون میگوفتی Ⓜⓐⓔⓓⓔⓗ
تو داخل هر بازی بری این سم اا هست امتهان کردم کا میگم همه جا بود😂
هعی اگر اینجوریه منم گابریل آگراستم🙄🤞
😂👍🏻👍🏻👍🏻منم آلیام😂
منم رئیس جمهور فرانسم😂😂
جرررررر اینکه سم نبود اسید بود اسید!😐🔪🔪😐😂😂😂😂
بعله😂👍🏻