دوستان این تست جنبه فان داره و ساخته ذهنه هنرمندانهی خودمه😜😁
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دوستان این تست جنبه فان داره و ساخته ذهنه هنرمندانهی خودمه😜😁
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی
فقط شوگا ک ته میاد میبرتش اونور اینور
بایسم شوکاستتت
مود من شوگا:بابا بزارین بخوابممممممممممم عههههه خابم مویادددد😕😂😴
مود من جونگ کوک:این جا موزی اونجا موزی همجا موزی😂🍌
مود من برای تهیونگ :هعیییی ته ته جان زیادی نیس..😐💔
مود من برای جیمین:بچم کلا همجاش کوشولوعه😍
مود من برای نامجون:کلا نامجون یه چی بایددددد بشکنه😂روز من با شکستنای نامی شرو میشع😂
مود من برای جین:کلا بچم از اول که تو شکم مامانش بوده میدونسته که ورلد واید هندسامه😁😂
مود من برای هوپی:عررر سانشاین قهرمان😂😁😀
راستی من شوگولی لاورم بگم✌😐💔
وای مرسی از نظرت😃♥️
خیلی خوشحال شدم عسلم مرسییی⚘💕
💛😻
بسی عالی بود فرزندم✌🏻😂
نه من تاحالا چیزی نگفتم ک سوتی داده باشم😐🚬
خیلی ممنانم مادرم😅😹
احسنت😐ولی من اگه چیزی نگم میترکم😅
عالی بود 😍
مرسیییی💖💕