😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
خب اسمم پریا به معنی فرشته و فامیلیم قلیچلو به معنی شمشیر ، تاریخ تولدم 1388/11/17 هست 12 سالمه قدم 155 هست و بلینک و ارمی هستم کمی هم موآ ( فندوم تی اکس تی) و اکسوال ام 💞
به شدت بد شانسم ... به شدتتتتتت😐✌ به خوش شانسی آلرژی دارم😒 بیش از اندازه خلم سر هر چرتی از خنده منفجر میشم😂 یه خواهر هم دارم که 1 سال و 6 ماه 17 روز ازم بزرگتره ولی هردو تو یه ساعت ( 6 غروب ) بدنیا اومدیم.
توی گروه بلک پینک از جیسو خوشم میاد. توی بی تی اس از جیهوپ . توی تی اکس تی از هیونینگ کای( پروفایلم عکسشه😍) توی اکسو از دی او.
مو هام لخت و سیاهه تا کمرم قبلا چتری نبود اما الا تقریبا 2 هفتس که چتری عروسکی گوشه دار زدم.💇 چشمام سبزه لجنی هست💚
عاشق کی درامم 😄 عاشق کتاب های کمیک و طنزم ، کم پیش میاد کتاب های دیگه بخونم😐✊ درس و کتاب های قطور ،خیاطی ، ارایش و ... دوست ندارم😝 از غذای که بدم میاد آب گوشت، و از غذای که خوشم میاد لوبیا پلو و قیمه هست😋
خیلی دلسوزم و دلم حتی واسه بقالی سر کوچه هم میسوزه😑 البته من تا قبل از 12 سالگی خیلییییییییییییی مهربون بودم اما خب بعدش ... فقط یه کوچولو وحشی شدم( زیاددد ) و عاشق چیز های کیوتم ولی خب چیز های خفن هم دوست دارم😎
از بچه گی تا الا تقریبا 15 .16 تا پرنده ، 3 تا سگ ، 1 بزغاله ، 3 تا جوجه رنگی داشتم که الا هیچ کدوم ندارم ( دیگه خودتون بدونیم یعنی چی😐 )
حالا چالش : چقدر شبیه منی ( البته هیچ کس با خصوصیات اخلاقی من نیست من دیگه زیادی رد دادم😂 )
باشه آجی شیم 😇
خب عزیزم اسمت چیه ؟ من که مشخصاتم هست