اعضای بی تی اس از چی میترسن👻🤍
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اعضای بی تی اس از چی میترسن👻🤍
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من خیلی نمیترسم ولی یکم آکروفوبیا دارم و حشرات
از این نظر شبیه نامجونم
من با جیمین و نامجون موافقم بایسم هم نامجون و شوگا
نامجون از نقص داشتن میترسه منم همینطور
جیهوپ منه یا من جیهوپم جین منه یا من جینم تهیونگ منه یا من تهیونگم
من فوبیای شوگارو دارم💜
هوراااا🙃🥳🥳
تهیونگ از زنبور و ارتفاع و تاریکی و ارواح
جونگ کوک از ماکروفر و سروراخ های ریز😐
من از آتیش میترسم ولی در عین حال با گاز خیلی پسر خالم 😂😂😂 چاقو🔪 و عین تهیونگ زنبور 🐝روح 👻ارتفاع🛫🛫🛫🛫 چرخ گوشت. ماشین لباس شویی.
😂😂😂ولی اگه زنبور ها نباشن زمین توی سه سال نابود میشه
منم از ماکروفر میترسم✋🏻😐😂
البته چرخ گوشت و ماشین لباس شویی هم همین طور😂😐
غیر اینا دیگه از هیچی نمیترسم😂
مرسی اجی ❤
قربونت سویت هارت
اخه اینا ترس ندارن که ! 😐
من فوبیای حشرات مثل پروانه و زنبور مخصوصا پروانه خیلی ازشون میترسم فوبیای تنهایی و فیلی فوبیا
حشرات 🥲
دقیقا