دوستان برین تو تست تا شرایط رو بگم
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دوستان برین تو تست تا شرایط رو بگم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
شرکت میکنم
نمیشه متاسفانه....مهلت تمام شده
بله
تست ادیت من منتشر شد میشه نگاش کنی 😊
من شرکت میکنم 😊
خوبه وگرنه...
خودت میدونی چی میشد
تو یه تست ، چالش این بود که کدوم رنگ موی ته بهش میاد بعد تو گفتی هیچکدوم... معلوم نیس دخترن یا پسرا
باید بگم دوس داری خ ف ه ات کنم به خاطر این حرفت؟؟
بچه گیر اوردی😐
من نگفتم.....اشتاهی لابد گوشی دست دوستم بوده اینطوری شده...چون اون هیتره....وگرنه خودم بی تی اس رو دوست دارم
هواسم نبود باید بنویسی مسابقه ی ar
اوهوم.......و باید اون عکس رو تدوین کنی......و اون متنی که نوشته بودم رو کپی کنی
من شرکت میکنم😐
ولی یکم زیادی دنگ و فنگ نداره؟😐
چطوره فقط بنویسم مسابقه ادیت عرشیا😐