6 سال پیش 10 اسلاید 322 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • عالی بودش فقط یه چیزی تو اولش گفته بودی بالاخره اومدن ایران حالا ما ایا میتونیم تو ایران با نیم تنه بگردیم؟

  • راستی می دونستین امروز دوم دسامبر هست و چهار دسامبر تولد جینهه !!!!!!!!!!!!!!!!
    اومدم یه خبر بدم
    جین امسال بیست و نه سالش می شه و باید بره سربازی و اگر مجبور باشه بره دو سال نمی بینیمش
    و شاید امسال هیترا شروع کنن به هیت دادن به جین
    و مسخره کردنش
    خیلی ها به خاطر انگشتاش ممکنه مسخرش کنن 🥺💔
    و لطفا
    اگر می تونین
    تنبلی نکنین
    و برین یوتوب برای موزیک ویدیو مون استریم بزنین تا به هیترا نشون بدیم ما آرمی ها هم هستیم
    فکر نمی کنم کار سختی باشه
    و اگر بتونین و نکنین
    هیچ وقت یه آرمی نیستین
    💜💜🥺🥺💔💔😭😭

  • خیلی خوب بود
    راستی من شنیدم می گن ممکنه عید امسال بی تی اس بیان ایران
    کسی می دونه راسته یا نه یا ... ؟

  • بچه ها یه خبر خوب قسمت بعدی رو گذاشتم البته هنوز منتشر نشده ❤

  • عالی بود منتظر بعدی هستم لطفا زود بذار????????????

  • چون نظراتون بالا بود به احتمال زیاد امشب پارت بعدی رو میزارم

  • لطفا اسم شخصیت باران رو به ا-ت تغییر بده اینطوری برام سخته خودم رو تو داستان تصور کنم
    و ا-ت یعنی اسم تو هرکس می تونه اسم خودشو جاش بزاره

    • دیر گفتی عزیزم داستان رو دیشب نوشتم ولی در داستان بعدی چشم

    • باش ??????؟؟؟؟؟؟

    • ممنون

  • خوب بود آفرین???چه خوش شانس بوده?

  • مرسی عزیزم
    عالی بود
    ادامه بده

  • کاش من جای باران یعنی فک کنم جای خودت چون باران اسم خودته البته فک کنم بودم?چرا خدا اخه چرا ما تا نریم یه کشور خارجه نمیتونیم بی تی اس رو ببینیم چرا????

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.