هاییی کیوتیا😍 تست جدید اوردم...امیدوارم دوس داشته باشین نظر+فالو+کامنت یادت نره🥺💓 فالو = فالو🙂🍭
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هاییی کیوتیا😍 تست جدید اوردم...امیدوارم دوس داشته باشین نظر+فالو+کامنت یادت نره🥺💓 فالو = فالو🙂🍭
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
شوتو
به جان خودم باچشم بسته بود😮
اس ۴ برای من شد. 😃
شوگا به جونه مامانم چشم بسه بود
و منی که الان قلبم تیر میکشهـ. برم زنگ بزنم به دوستم
جیمین
بخدا چشم بسته بود
من یه بار موقع خواب به اسمون خیره شدم و لبخند زدم بعدش یه خواب خیل قشنگ دیدم
من کف هردو تا پاهام و زیر بغلم و نزدیک باس*نم خال دارم یعنی که .......
بازم منم همینطور 😂🤦🏻♀
بسی زیبا بید 💖♪
اسلاید دوم برا من جواب میده همیشه
وای من چی همه ماموریت رفتم بمبم منفجر کنن بیدار نمیشم 🤭
منم همینطور
اسکی رفتی از مح؟:\
عااا بیخی مهم نی:)میدونم نمیدونستی منم این تست رو دارم:\
هوووووم😐😐
رفتم تو پیجت کو اون تست؟
بعدشم من منبعم یه جا دیگس از کسی کپی نمیکنم ب هیج عنوان
عاااا پاکیدمش:\
اوک حلع:/
پس برای همین قلبم بعضی مواقع تیر میکشه. (◍•ᴗ•◍)❤
🥺🥺🥺💔اخی
مال منم یه بار تیر کشید
🤝
عرر چ جالب🥺💞