5 سال پیش 12 اسلاید 102 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (15)
  • ج چ : عروسک نصف اعضا رو دارم .
    اتاقمو خودم با عکساشون درست کردم .
    تنکص گلم

  • خب من جاکلیدی Bt21, چند تا عکس گروهی وتکی، پیکسل ،یه دفترچه یاد داشت

  • عالی بودی افرین عاجی🤍💫

  • ج.چ:آره عشقم من دارم هودی بی تی اس و گردنبند جونگ کوک دوتا پیکسل یکی جونگ کوک و اون یکی همشون یک عکس بزرگ از کلشونم تو اتاقمه پول همرو هم خودم دادم😔🤩😘

    • منم ماگ دارم
      رو تختی دارم(البته طرح بایستم)و بی تی ۲۱ هست
      عروسک بایستم
      جامدادی بی تی اس
      جوراب بی تی اس
      دفتر بی تی اس
      و برای تولدم یدونه کیک بایستمو گرفتم و یدونه کیک بی تی ۲۱ رو گرفتم
      یعنی دادم هر دوتا ر برام درست کنن
      ولی واقعا تعجب کردم که چجوری پولشونو خودت دادی😵
      حتما خیلی سخت بوده برات که یه چیزی رو دوست داری ولی کسی حمایتت نمیکنه که بخوای اون چیز رو بگیری یا به اون جیز برسی😫😫

    • آره سختی که!!!
      خوب زندگی من یک جوریه مجبورم پولشو خودم بدم

    • سلام بِیب منم پول وسایلمو از پول تو جیبی هایی که میگیرم میدم 😁 اشکالی نداره که بیشتریا همینن پول تو جیبی میگیریم واسه همین دیگه🧡

    • پیام 4 سال پیش:))))

    • تستچی قدیم🌝:))))

  • اولین لایک....
    اولین کامنت....
    اولین بازدید...
    ج چالش :
    رح دارم.... یه ماگ و یه هودی که روش هلوگرامی نوشته بی تی اس و دوتا پیکسل و یه جوراب بی تی 21 و دارم

    • منم ماگ دارم
      رو تختی دارم(البته طرح بایستم)و بی تی ۲۱ هست
      عروسک بایستم
      جامدادی بی تی اس
      جوراب بی تی اس
      دفتر بر تی اس
      واییی دستم خسته شد😖

    • و برای تولدم یدونه کیک بایستمو گرفتم و یدونه کیک بی تی ۲۱ رو گرفتم
      یعنی دادم هر دوتا ر برام درست کنن

    • 😁😜😍

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.