5 سال پیش 6 اسلاید 885 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (42)
  • بایسم یونجون

  • اول سوبین بعد تهیون 🥺🥺🥺اوخه😁من امروز یعنی ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۸ و ۵ دقیقه فنشون شدممم😭😭😭یه سوال به فناشون چی میگن؟

  • ی سوال فنشون بشم
    از قبل باهاشون آشنا شده بودم اما میگن بعد بی تی اس تی ایکس تی رو بیگ هست میخواد معروف کنه من از این خیلی ناراحتم 😭💔💔💔💔

    • آره من دیشب انقدر سرش گریه کردم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    • وای چی گریه؟

    • ولب خوب فهمیدم الکیه🙂

    • نمدونم اما نمیتونم از پسش بر بیام من برای خودم قوانینی دارم😊😉

    • عزیزم ناراحتی نداره هر گروهی جایگزینی برا خودش داره و برای بی تی اس جایگزینش تی اکس تی
      همه ی گروه ها یه زمانی دیسبند میشن و باید برن 🥲❤

    • مرسی 💙

  • یونجون بایسم هستتتتت

  • من فنشون نیستم راستش تو کیپاپ فقط بی تی اس استن میکنم نه اینکه بگم بقیه بدن من ب همشون احترام میزارم ولی بالاخره تی اکس تی داداش کوچیکای بی تی اسن و ازشون خوشم میا توشون یونجون رو یکم بیشتر میدوستم😁

  • عشقای منن بعد بی تی اس🥺🍭
    بایسم از همون اول یونجون بود الان هیونینگ کای و یونجونه🥺🤟🏻

    • دقیقن منم بعد بی تی اس اونارو دوس دارم بعد اکسو و بلک پینک😻😻😻😻😻

  • ج.چ:هیونینگ کای

  • الان که رفتم بیوگرافیه اونو خوندم فهمیدم لیا خواهرش تو ایتزی نیست ☹

    • بهرحال ت یکی از گروهای کیپاپ هس بیتایی 😻😻😻

  • مح اینو منتشر کردمح😏😏😏

  • خوشبحالشون عجب شانسی دارن که با بی تی اس توی یه کمپانی هستن😐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.