سلام از همتون ناراحتم :((((💔
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام از همتون ناراحتم :((((💔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دوباره یاد آوری میکنم آجی جون 😘
یلدا هستم🙂 ۱۲ ساله 🙂
😊❤️
سلام آجی میگم تو خودت رو معرفی نکرده بودی هااااا 🙁
اسمم فاطمه هست 🚶🏻♀️ 14 ساله هستم 🍃 بلینک هستم 🖤💗 اهل تبریز هستم 🥴🖐🏻
چرا اجی کرده بودم 😆🤗
سلام من آجی میشم اسمم نیروانا ۱۲ ساله از کرج (نظر آباد)
❤❤❤
منم اجی میشم 😍☺️
سلام خوبی گلم من واقعا ناراحت شدم خیلی ناراحت من ازت ممنونم بابت تمام تست هایی که میسازی گلم منم دنبال کننده زیاد داشتم ولی بعد اکانتم را حذف کردم ولی وقتی شما را دیدم واقعا ناراحت شدم و اکنتم را دوباره اوردم و راستی گلم دست از تلاش کردن برندار چون یک روز به موفقیت خواهی رسید ولی گلم من اجیت میشم 🥰😘 من را ماکیا صدا کن و من شما را چی صداکنم 😘🥰🥰
ممنون بابت دلداری 🥰💋
منم میتونی فاطمه صدا کنی 🤗🤩
اجی میشی ؟ هانام و 13 سالمه لقبم کیم میسوعه و عاشق کیپاپ و کیدراما و طرفدار گروه ایتزی و بلک پینک و مامامو و استری کیدز و اسپا و بی تی اس و اکسو و تی اکس تی و ..... خیلی زیادن بقیه رو نمینویسم 😄 و اگر کوئیز اف کینگ داری اکانتت رو بده باهم بازی کنیم ❤
آره منم اجی میشم 😉💯
نه من دارم اون رو 🙂
من اندفعه حمایتت میکنم
اره عاجی میشم
آلارا ۱۳ ساله اهل یزد♥️
خوشبختم 🥰🤗