😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من برم اینو به داداشم نشون بدم شاید رو مغز نداشتش تاثیر گذاشت😇😪😪
خستم از اینکه هر روز داداشم تف میکنه رو پسترام و هیت میده
امروز رفتم تو ماشینمون و یه دل سیر گریه کردم و فیلم کره ای دیدم
رفتم تو ماشین اهنگ گوش دادم و بعد اهنگ غمگین پخش شد و منم شروع کردم به گریه کردن و آینده رو فرض کردم که خواننده شدم و جایزه بردم و دارم با همه ی طرفدارام درد و دل میکنم
من واقعا دارم در راه خوانندگی تلاش زیادی میکنم . پیانو میرم ، تکواندو میرم ، سلفژ میرم و اهنگ میسازم . لطفا حمایتم کنید . تا ۶ سال دیگه با...
بعضیا خیلی خرن 💔
به همه فحش میدن💔
به همه ی گروه ها💔
مثلا میگن بی تی اس ۷ تا گاون (بهم هیت ندید 💔آرمیم)💔
بلک پینک ۴ تا خرن(هیت ندید)💔
بعضیا شورشو در آوردن بیشعورا 💔
خیلی هیت میدن 💔
#هیت_ندیم
😭😭😭😭😭هیچوقت نمیبخشم اونایی که هیت میدن و اعضا رو ناراحت میکننن😭😭😭😭اگه اونا عذاب بکشن ماهم عذاب میکشیم😭من وقتی هیت هارو میبینم وقتی گریه ی اعضا رو میبینم واقعا دلم میخواد خودم هیترارو بکشم🔪🔪😭
منم مثل توعم😭😭😭😭💔💔💔💔💔