اگه بی تی اس وجود نداشت خدایی زندگی خیلی بی معنی بود💔 ولی تست درباره این نی
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگه بی تی اس وجود نداشت خدایی زندگی خیلی بی معنی بود💔 ولی تست درباره این نی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خشکاد بایذ برقشن
🤣🤣🤣🤣🤣
الهی دزد شوم شاید پلیسم تو باشی(بر گرفته از شعر الهیی تب کنم شاید پرستلرم تو باشی با یکمی تغییر😂)
اگه اون پلیس بشه من خلافکار ترین ادم جهان میشم✌🏻☺️
اگه بی تی اس وجود نداشت منم معلوم نیست الان اینجا بودم یا نه🙂💔
بی تی اس فرشته ی نجات زندگیم بودن وقتی اومدن منو از سیاهی ای که تو قلبم و ذهنم ایجاد کرده بودم در اوردن
زمانی اومدن کمکم که تو اوج افسردگی در حال جون دادن بودم
پس اگه اونا نبودن منم الان اینجا نبودم🙂
سلام عالی بود اگه جیمین پلیس بود من هرروز خطا میکردم برم ببینمش
چاشت=خوشگلا بایذبرغیپ