5 سال پیش 6 اسلاید 343 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (13)
  • من عاشق کاگامیم و ادرین و کاگامی واقا به هم میان خیلی میان بهم و بر عکس مرینت 😊

  • من خیلی کاگامی رو دوست دارم🙂💜

  • من

  • چالش:تینا روباه خیلی کاگامی دوست داره حالا اسمم رو بخون

  • سلام عالی
    من ابر طرفدار کاگامی هستم

  • من کاگامی میدوستم ک

  • عالی
    ج چ : من دوستش دارم ولی قبل از اینکه فصل ۴ بیاد چون میگفت اونو آدرین برای هم ساخته شدن حاضره باهاش باشه حتی اگه دوستی هم نداشته باشه من از این جمله خوشم نیومد وگرنه من کاگامی دوست دارم
    تازه خودش تو فصل ۴ که مرینت میخواد کاگامی به ادرین برسونه میرن استخره پیش ادرین اخر فیلم خوده کاگامی گفت ادرین و مرینت خیلی به هم میان
    بعد از این دیگه همون یه کوچولو هم که بدم میومد نمیاد

  • ج چ :خیلی دوسش دارم همون بچسبه ادرین تا مرینت و لوکا بهم برسند من ادریگامی و لوکانتیم

  • عالی بود من واقعا نمیدونم کاگامی بدبخت چه گناهی کرده 🙁
    ج چ :من ۹۸ درصد دوستش دارم ۲ درصد ازش بدم میاد😁

  • چالش: من من من من

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.