های •-• خدای باز این استیکر عه خسته نشدین😐😂؟؟ هات راستی میخوام امشب بازم ریکشن بذارم : ) باورتون میشه هنوز هیچکس برام کامنت نذاشته!؟. بله بایدم باورتون بشه.چون است هنوز منتشر نشده 🙂😂 هنوز هیچکدوم از ریکشن هام منتشر نشده چرااا؟😐 خب باش بریم سراغ تست•-• فالو= فالو •-•
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
عالی بود 😍
میسی🙂💕
منم ویلن میزنم 🤗🤗تست عالی بود ♥♥
واو افرین🙂❤️. میسی🥺✨💛
منم
اهوم خیلی باحال بود
منم تازه فهمیدم ناظر شدم تا میام تست برسی کنم یکی دیگه برسی میکنه :| تا الان ۶ تا بررسی کردم از ظهر تا الان :/
من دیگه چه خریم خدا میدونه ۲ نصفه شب هر تستیو که بر رسی نیکنم دنبالش میگردم تو ش نظر میدم 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
تستمو تو بررسی کردی🥺؟
فدات شمممم❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🙂💕💕💕💕💕💕
اون میسی تو بخورم من
😐😂🙂✨❤️❤️فدات 😂❤️