ایا احساس میکنی که گم شدی خودتو نمیشناسی یا یه سری چیز دیگه این تستو حتما انجام بده و به اعماق وجودت پی ببر
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ایا احساس میکنی که گم شدی خودتو نمیشناسی یا یه سری چیز دیگه این تستو حتما انجام بده و به اعماق وجودت پی ببر
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اینن تست چه قدر طول عمرش زیاده😐
نتیجه در اومد حالم بده مثل کامنت پایینی
خب من یه بار کاملا اف.س.ر.دگ.یم از بین رفت ولی به یک هفته هم نکشید دوباره برگشت
الان میدونم چه جوری میتونم از اف.سر.دگ.ی خلاص شم یا از بین ببرمش ولی به نظرم فایده نداره چون تقریبا یک ماه دوماه زحمت میکشی بعد در عرض دو روز برگرده؟
حالت خرابه
برو به دکتر مراجعه کن
با یکی حرف بزن که حالتو خوب کنه به امید خدا خوب میشی فقط به زندگی از یه دیدگاه دیگه نگاه کن
سعی کن تو میتونی
راستش من خانوادم میدونند برای همین منو میبرن دکتر ولی با این حال هنوزم خودمو پیدا نکردم
نگران نباش حالت خوب میشه فقط به جلو حرکت کن و امیدوار باش